دانشگاه لینکلن

در این قسمت شما می توانید اطلاعات مربوط به دانشگاه لینکلن ، دوره ها و شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه لینکلن را مطالعه نمایید.

 

دانشگاه لینکلن در شهر کاتدرال، لینکلن در انگلستان واقع شده است. ملکه انگلستان دانشگاه لینکلن را در سال ۱۹۹۶ در دانشگاه بریفورد افتتاح کرد. این دانشگاه به واسطه اراده جامعه و نه به موجب دستورالعمل دولت ساخته شده است. در مجله دانشگاه تایمز تایمز آن را «تحول چشمگیر دانشگاهی در سالهای اخیر» توصیف کرده اند. اکنون ۱۷۰ میلیون پوند در محوطه دانشگاه سرمایه گذاری شده است و تبدیل به یک محیط یادگیری برای هزاران نفر از دانشجویان محلی و بین المللی شده است.

مقاطع تحصیلی در لینکلن:

این دانشگاه تجربه و آموزش با کیفیت بالایی در اختیار دانشجویان می گذارد. دانشگاه لینکلن دارای بالاترین استاندارد ممکن در چارچوب تعلیم آموزش ملی (TEF) است که نشان دهنده انگیز بالا، حمایت عالی از دانشجویان و نتایج اشتغال عالی است. در بسیاری از دوره های آموزشی فرصت همکاری با دانشگاهیان که بعضی از آنها محققان برجسته جهانی هستند برای دانشجویان در پروژه های آنها وجود دارد.

تاریخ شروع ترم تحصیلی ۲۰۱۸-۱۷ در این دانشگاه ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۷ و تاریخ پایان آن ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ است. این دانشگاه دارای دانشکده های: هنر، علوم اجتماعی، دانشکده علوم و دانشکده تجارت بین الملل است.

درخواست ها برای ورود به دوره کارشناسی تمام وقت در سال ۲۰۱۸ باید از ۱ سپتامبر ۲۰۱۷ تا ۱۵ ژانویه ۲۰۱۸ به UCAS برسد. این تاریخ برای همه رشته های دانشگاه لینکلن، از جمله هنر و طراحی، اعمال می شود. اکثر دوره های کارشناسی ارشد در ماه سپتامبر شروع می شود، اگرچه برخی دوره ها در ماه ژانویه یا فوریه است. در مورد دانشجویان بین المللی، ممکن است لازم باشد در زمان درخواست برای ویزا هم اقدام کنند. توصیه می شود که در اسرع وقت این کار انجام شود. شرایط ورود به دانشگاه را می توان در صفحه مربوط به هر رشته تحصیلی یافت. تمام درخواست به صورت جداگانه در نظر گرفته می شوند و در اختیار دانشگاه لینکلن قرار می گیرد. برای اطلاع از مدارک تحصیلی لازم، قبل از ارسال درخواست، با تیم پذیرش دانشگاه تماس بگیرید.

رشته های تحصیلی:

معماری، طراحی، فیلم و رسانه، زبان انگلیسی، روزنامه نگاری، هنرهای زیبا و صنایع دستی، تاریخ، شیمی، علوم کامپیوتر، جغرافیا، علوم زیستی، ریاضیات، فیزیک، داروسازی، فناوری غذایی کشاورزی، بهداشت و مراقبت های اجتماعی، توسعه حرفه ای، حقوق، روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، تربیت بدنی و علوم ورزشی.

انتخاب محل زندگی در حین تحصیل یک تصمیم بزرگ است، بنابراین مهم است وقت خود را برای پیدا کردن آنچه که به بهترین وجه مناسب با نیازهای شما باشد، صرف کنید. اکثر محل های اقامت در محوطه دانشگاه و یا در فاصله کوتاهی از آن قرار دارد. براساس تجربه سالانه تحصیل دانشجویان تحصیلات تکمیلی در سال ۲۰۱۷، لینکلن جزء ۲۰ درصد از دانشگاه های انگلستان به لحاظ سطح زندگی اجتماعی خوب رتبه بندی می شود و لینکلن نیز یکی از ۲۰ شهر برتر بریتانیا در سال ۲۰۱۷ در مجله تلگراف بوده است. هزینه هر اتاق خوابگاه در پردیس دانشگاه به مدت یکسال مبلغ ۵۲۵۳ پوند است و هزینه هر اتاق خوابگاهی خارج از محوطه به مبلغ ۴۳۵۷ پوند در سال است.

دانشجویان ورودی جدید واجد شرایط دریافت وام دانشجویی می توانند تا زمان اتمام تحصیلات خود و تا موقعی که حداقل ۲۵۰۰۰ پوند در سال درآمد کسب کنند، شهریه پرداخت نکنند. بازپرداخت ها با نرخ ۹ درصد برای درآمد بالای ۲۵۰۰۰ پوند انجام می شود. فارغ التحصیلانی که درآمد ۲۷۰۰۰ پوند در سال دارند، در هفته تقریبا ۳.۷۵ پوند بازپرداخت خواهند شد. به طور کلی هزینه تحصیل در سال ۲۰۱۸ در حدود ۹۸۵۰ پوند خواهد بود.

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 پاسخ
  1. Anahita
    Anahita گفته:

    سلام و آرزوی موفقیت برای شما .
    آیا رشته پزشکی هم در دانشگاه لینکلن شرایط پرداخت شهریه مانند رشته های دیگه داره؟یعنی دانشجو بعد از اتمام تحصیلات در رشته پزشکی و پیدا کردن کار با حقوق کافی شهریه دانشگاه و پرداخت کنه؟

    پاسخ
    • dd dddd
      dd dddd گفته:

      سلام و عرض ادب
      این قانون برای دانشجویان بین المللی صدق نمی کند و برای دانشجویان بومی است. بنابراین دانشجو می بایست شهریه هر سال دانشگاه را ابتدای سال پرداخت نماید.

      پاسخ